روسل: دوره موفقيت بارسا مي‌تواند ادامه داشته باشد
 
کلبه فراقط!!!
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:16 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

ساندرو روسل، رئيس باشگاه بارسلونا، اعلام کرد که اين باشگاه قصد دارد به موفقيت هايش در فوتبال اسپانيا و اروپا در سال هاي آينده هم ادامه دهد.


بسياري آبي و اناري ها را بهترين باشگاه دنيا در چند سال اخير مي دانند. آنها در 4 سال، دو بار قهرمان چمپيونزليگ شدند و سه سال پياپي نيز عنوان قهرماني لاليگا را به دست آوردند.

آنها در حال حاضر با 6 پيروزي پياپي در صدر جدول لاليگا قرار دارند و روسل معتقد است که دوران طلايي اين باشگاه مي تواند براي سال هاي بيشتري ادامه پيدا کند.

او در گفتگو با نشريه اسپورت گفت:" در فوتبال معولا چرخه هاي موفقيت سه سال طو مي کشد؛ بعد از آن يک تيم افت مي کند. اما اين چرخه براي ما تاکنون 4 ساله بود. ما اين فصل را هم خوب شروع کرده ايم و اميدواريم اين دوره براي ما به 6-5 سال برسد. ما مي خواهيم سنت شکني کنيم و نشان بدهيم که لزوما دوره هاي موفقيت سه ساله نيست.

ما براي دو سال آينده با ويلانووا خواهيم بود و اميدوارم اين دو سال با دو سال ديگر ادامه پيدا کند و بعداز آن چهار سال و بعد سه سال...زيرا اين نشان خواهد داد که همه چيز خوب پيش مي رود و تصميم ما براي به خدمت گرفتن ويلانووا درست بوده است."

بسياري موفقيت هاي بارسا را حاصل ستاره هاي لاماسيا مي دانند و در اين بين، روسل دو ستاره دست پروده باشگاه را مورد ستايش قرار داد.

" من دوست دارم ژاوي در بارسا از فوتبال خداحافظي کند. اگر او شرايط خوبي داشته باشد و کادر فني هم بخواهد، ما دوست داريم او اينجا بازنشسته شود. کارلس پويول نيز شرايط مشابهي دارد. اين ارزش هاي باشگاه را نشان مي دهد. آنها دوران حرفه اي شان را اينجا آغاز کردند."

بسياري معتقدند لاليگا به رقابت بارسا و رئال محدود شده و همين مسئله از جذابيت اين رقابت ها کم کرده است. روسل با تاييد اين ادعا، اعلام کرد بايد چاره اي براي اين مشکل انديشيده شود.

" بعد از فصل 15-2014 ما بايد چاره اي براي توزيع حق پخش تلويزيوني پيدا کنيم. ما بايد تغييرات را طوري اعمال کنيم که رقابت ها جذاب تر شود و از ابتدا به نظر نرسد که بارسا و رئال قهرمان هستند. اين براي فوتبال خوب نيست.

ما بايد تعداد تيم ها را از 20 به 16 تيم کاهش دهيم. به اين ترتيب مي توان تعداد تيم هاي چمپيونزليگ را به 64 تيم افزايش داد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان